Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

dinsdag 30 oktober 2012

Freebees

Nu heb ik toch een super mooi en handig  blog ontdekt wat ik graag met jullie wil delen.
Wie weet kennen een aantal van jullie deze al, hoewel ik hem nog niet op een Nederlands blog ben tegen gekomen. 

Het is een borduurblog waar mensen hun borduurwerk op tonen mét een gratis patroon erbij. Ja écht gratis.
Ik vind het gewéldig je kunt er veel inspiratie opdoen. Kijk en beoordeel zelf maar.

Deze foto is van silvercutedwarf: een van de deelnemers


Tevens heb ik een freebee  item in de rechter kolom geplaatst waar ik freebees op wil zetten dus als jullie nog sites weten stuur me een mail dan wil ik graag een link plaatsen.

6 opmerkingen:

  1. Ja, dit is een hele mooie site! Ik kende hem al en heb hem ook in mijn bloglijst staan. Als je nog meer freebies zoekt, kijk dan eens op m'n andere blog http://zomooizoleuk.blogspot.nl/search/label/borduurfreebies

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk ik geef de link door aan mijn schoondochter die veel borduurd
    Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bedankt voor je tip maar ik had hem al.Ik zal kijken of ik er nog meer vind. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke site, bedankt dat je het met ons deelt, ik kende het niet. Nu borduur ik ook zelden, dus zal dat de oorzaak zijn. Maar neemt niet weg dat het leuk is om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk. Op mijn blog huisvlijtigliesje.blogspot.com kun je zien dat borduren niet mijn allergrootste hobby is, maar aan die freebee gallery heb ik nu al veel lol. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze heb ik ook al heel lang, staat ook op mijn links, de link van deze week heb ik me volger gemaakt. Als ik het goed begrijp is ook theworldlargesttoo ook van haar. Tot maandag, groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen