Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

woensdag 8 februari 2012

Vrije dag, lekker warm binnen, en met van alles bezig geweest.
Ik heb o.a. een dekbed gemaakt voor de zonnekindpoppen, leuk als de kleinkinderen komen om mee te spelen. Want de poppen die ik maak zijn wel bedoeld om mee te spelen. En zelf vind ik dat het er super schattig uit ziet.

Nu nog op zoek naar een patroon voor een leuk pyjamaatje of nachthemdje  als iemand er toevallig een heeft houd ik mij aanbevolen.

12 opmerkingen:

  1. Wat schattig zo.
    Leuk hoor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Leuk zo is het helemaal af. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knus bedje! Zou best een popje willen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik een heel klein patchwork dekentje voor je (haar)maken als tussendoortje? Wat zijn de maten?
    groetjes, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, heb je dit op een aparte kamer staan waar ze kunnen spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit schattig. Zo'n lief geheel. Je kleinkinderen zijn niet meer bij je weg te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne, kijk eens op www.detantevantjorven.blogspot.nl hier staat een mooi bericht voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig dekbed heb je gemaakt.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi aangekleed dit poppenbedje!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marianne

    leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog en een reactie naliet .
    ja ik heb dat nijntje zelf gebreid , 3 zelfs .
    deze worden doorgestuurd naar het UZ in gent .
    het patroon is niet van mij .
    dus heb ik navraag gedaan of je het via mij of de originele persoon kunt bekomen .
    dit vind ik het eerlijkst .
    ik laat nog iets weten.
    groetjes uit belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je voor de reactie op mijn blog.
    Ik heb jouw blog ook even bewonderd en wow wat maak je mooie zonnekindpoppen.

    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen