Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

zaterdag 17 december 2011

Flip de Beer

In de vorige logjes kon je lezen dat ik bezig ben met een vilten Kerstgroep te maken, héél leuk maar voor een hand en vingers die vol artrose zit erg lastig, alles is héél klein. Daarom heb ik tevens aan een ander project gewerkt: een beer van Tilda, met eigen fantasie. Ik vind het resultaat verbluffend schattig, haha ik ben verliefd op mijn eigen beer. 
klik op foto voor groter formaat

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat een goed idee om de Tildabeer van dat zachte stof te maken! Hij ziet er meteen heel anders uit. Ik heb hem ook al een aantal keer gemaakt, maar telkens van T-shirt stof!Maar dit vind ik zo leuk!! Keigaaf! Ik begrijp dan ook helemaal dat je verliefd bent!!
    Ik sla je idee even op, in mijn boordcomputer!! Hihihi....die loopt toch al bijna over van ideeën!!

    Fijne zondag

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ik nog een keer. Ik had je reactie van 3 Dec op mijn logje Paper Roses bewaard. Ik doe dat meestal tot ik een reactie terug geplaatst heb.Ik had alleen niet gezien dat jij het was. Er is nog iemand uit Limburg die Marianne heet, en op mijn blog komt.

    Jij had eerst toch een andere blog, Positief Groen of zoiets? Die staat nog op mijn moestuinblog.Ben je helemaal opnieuw begonnen?
    Ik had ook al een link geplaatst naar deze blog van je.Dus dan zul je me wel vaker zien verschijnen! Leuk!!

    Fijne avond verder!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige beer. Daar word je toch ook verliefd op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marianne, wat leuk dat je even bij me kwam kijken op mijn blog! Natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken! Super beer heb je gemaakt! Helemaal op je eigen manier, dat is juist wat het zo leuk maakt!
    Fijne zondag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat enig Marianne. Wil ik ook, wil ik ook! mag ik het patroon? ik vind het anders-dan-alle-andere beren zo leuk. En die bungelbenen! Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah.... heel erg schattig!! Ik zou er inderdaad ook zo verliefd op worden... Je katje hangt mooi in mijn kerstboom inmiddels :).
    xLieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne, wat een prachtige beer heb je gemaakt, Ik vind het leuk je te volgen, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige beer. Had het bericht niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen