Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

zaterdag 18 januari 2014

Wat is dat Genieten !!

Gisteren ben ik naar Handwerk-atelier   Nelly van Es in Middelbeers geweest. Wat was dat genieten. We werden vriendelijk ontvangen, de koffie stond klaar en Nelly had ruimschoots de tijd voor ons. 
Ooo ooo oo heerlijk snuffelen tussen al die mooie garens en stofjes. 
Naast mooie garens en borduurstofjes heb ik eindelijk een mooie daglicht borduurlamp gekocht.

 Garens, garens, en nog eens garens.

 borduurstof in vele kleurtjes, merken 11, 12, 14, 16 draads

Samen kijken wat het mooiste is voor bepaalde projecten

En dan thuis heerlijk alles uitstallen en de hele avond er naar kijken en eraan voelen



5 opmerkingen:

  1. Dat is een waar borduurpaleis... Heerlijk om zo je kleurtjes te kunnen kiezen!
    Bij ons een klein winkeltje met 3 torens in een donker hoekje om kleurtjes uit te zoeken..
    Herkenbaar hoor, om zo te genieten van je aankopen... En die lamp daar ga je vast heel plezier van hebben!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zul jij genoten hebben, super leuk. De foto's zijn prachtig met al dat moois. groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Marianne dat is genieten natuurlijk. Mooie aankopen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hé, bij Nelly is alles keurig netjes verzorgd en neemt ruimschoots de tijd voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne. Ik weet zeker dat de heel blij kunt zijn met je daglichtlamp. Leuke foto's Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen