Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

vrijdag 3 januari 2014

RANDJE PER WEEK

Ik ben er ook voor gezwicht ! Het lijkt me ook zóóó leuk. Vanuit alle hoeken van ons land doen er mensen mee met een project van Simone en Annelies: een randje per week totaal 106 randjes. Wil je meer weten kijk dan op deze link:

http://randjeperweek.blogspot.nl/

Ik heb geen band gekocht maar gebruik 12 draads stof die ik nog heb liggen. Als afwerking maak ik dan een mooi open randje. En dit zijn de kleurtjes waar ik mee aan de slag ga:


5 opmerkingen:

  1. Marianne, mijn randjes zijn klaar zal het morgen maandag meenemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh Jessie wat ben je snel, ik ben reuze benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben vanavond bezig geweest met mijn randjes, zo leuk om te doen. Veel borduurplezier. Leuke kleurtjes heb je gekozen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Marianne, dat je mee doet aan het maken van randjes. Ik zag dat "wollige werkjes" ook meedoet. Je hebt mooie kleuren uitgezocht, zodat het waarschijnlijk later een mooi geheel wordt. Ik hou het voornamelijk bij kralen en patchwork zoals je ongetwijfeld op huisvlijtigliesje.blogspot.com hebt gezoen. Groetjes en nogmaals Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om even op je blog te kijken. Zelf heb ik vandaag alles besteld om ook een band te gaan borduren. Alleen de klos moet ik nog zoeken.
    groetjes,
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen