Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

zondag 18 november 2012

Steekjes en kruisjes

Gisteren ben ik met Tonny van de handwerkclub naar steekjes en kruisjes in Huizen afgereisd.
Een lange rit vanuit Heerlen. Maar beslist de moeite waard !
Wauw echt geweldig, je kijkt je ogen uit overal hangt, staat of ligt handwerk. In kastjes, aan rekjes, in doosjes en mandjes, kleine werkjes grotere werkjes, lintjes, knoopjes enz. enz.
Vóór dat we binnen waren had ik al iets gekocht. Er stond bij de ingang een mooi rek/tafel met allerlei dingetjes erop uitgestald en ook een prachtige stolp met een verzilverde schaal, precies de juiste grote en iets wat ik al langer wilde hebben, maar dan wel tegen een redelijk bedrag en zie hier! Zie het al voor me over een paar weken gezellig gevuld met Kerstballen.

 Hier een een korte impressie door middel van enkele foto's, maar als je van handwerken houd moet je het toch echt met eigen ogen gaan bekijken. 
We werden hartelijk en gastvrij ontvangen met koffie en je kunt er rondkijken zo lang je wilt, tot je overloopt van ideeën
 Marijke en Gonnie bedankt voor jullie gastvrijheid, wij hebben genoten!
En Tony bedankt voor je gezelligheid, voor herhaling vatbaar.

8 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er geweldig uit. Heb je er nog van kunnen slapen vannacht of zat je hoofd de hele nacht vol met honderden ideetjes? Heerlijk hè, zoveel inspiratie. Hadden we maar net zoveel tijd als inspiratie, dan kwam het wel goed :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ja Paula, toen ik in bed lag, zag ik allemaal kussentjes,tasjes,lintjes enz. en allerlei ideeën kwamen boven borrelen.

      Verwijderen
  2. Ooh, dat ziet er wel heel erg leuk uit.
    Zo gezellig.
    Fijne zondag verder.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ! Vooral die mini-werkjes in het witte vakjeshuisje toveren een lach op mijn gezicht, zo prachtig!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n dagje snuffelen, dat is het reizen dubbel en dwars waard. Mooie stolp heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne, het ziet er prachtig uit in Huizen en zo'n stolp zou ik ook wel willen voor mijn Temariballen.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We maken steeds plannen, een vriendin en ik om naar Huizen te gaan maar er komt steeds weer iets tussen! Gezien je foto's gaat het weer erg kriebelen en we moeten echt heeeel gauw naar Steekjes en Kruisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zus, wat ben jij goed bezig. Je kersthartje is een snoepje. De Foto's van je uitstapje zijn erg uitnodigend. Maar je nieuwe project is gewoon te gek. Wat een mooi project. En voor het geval je te veel kerstcadeautjes gemaakt hebt dan mag je er ook wel een paar onder mijn Kerstboom leggen:-))

    BeantwoordenVerwijderen