Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

maandag 29 december 2014

kleine werkjes

Ik wil nog even wat kleine dingen laten zien die ik de afgelopen periode gemaakt heb.

Dit lief klein geur-ornamentje heb ik gemaakt voor een lieve vriendin  we hebben samen een mooie dankbare herinnering aan het roodborstje.


Tevens heb ik een tijdje terug nog een kleine biscornu geborduurd, ook heel leuk om te maken.
Ligt gezellig in een schaal bij enkel andere kleine werkjes, maar ja wat nu? Wil er nog wel 20 maken maar wat doe je er mee? Wat doen jullie met al die werkjes? Ben ik toch wel heel benieuwd naar.


En een klein schaapje van naaldvilt, dat vind ik superleuk om te doen, helaas niet echt goed te zien op de foto.

En tot slot: Jong geleerd is oud gedaan, ik heb van mijn kleindochters 2 gezellige kerstboompjes gekregen. Het witte boompje heeft de oudste zelf geknipt en genaaid en ze was er reuze trots op.
Het andere boompje is door haar jongere zusje van 4 gemaakt. Zóó gezellig.


7 opmerkingen:

  1. Mooie werkjes heb je gemaakt Marianne.
    Wat je er mee doet is bij mij ook altijd een grote vraag, :)
    Leuk om te zien dat je kleindochters ook zo creatief zijn al jou.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geborduurd! En ja wat doe je met deze borduursels? Ik zou het dan weer aan elkaar zetten en er een borduur-tas van maken. Maar volgens mij bedoel je wat anders, want een biscornu ken ik niet.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hennie een biscornu is een soort speldenkussen die gemaakt wordt door 2 vierkanten op een speciale manier aan elkaar vast te maken. Heel leuk om te maken. Maar nu vind ik hem te mooi om er spelden in te steken haha.

      Verwijderen
  3. Wat je met al je werkjes doet, gewoon ergens leuk bij elkaar decoreren en ervan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor je berichtjes afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Gonny en voor jou hetzelfde, dat we nog van vele mooie creatieve momenten mogen genieten en van elkaars werk

      Verwijderen
  5. Een creatief 2015! Al die leuke werkjes stop ik in onze seizoensboom...elk seizoen hangt er weer wat anders in....momenteel veel sneeuwmannetjes ,ook heel veel geborduurde....;-)

    BeantwoordenVerwijderen