Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

dinsdag 19 augustus 2014

wonen

Ik heb de laatste tijd geen kruisje meer gezet, kom er gewoon niet toe.
Het is niet zo dat ik niets doe, mijn creatieve ideeën gebruik ik momenteel voor de inrichting van ons huis. Ook héél leuk om te doen.
Kijk hier zo'n eenvoudig fotolijstplankje.


Ik zoveel mogelijk in zit zwart gehouden en het ziet  gezellig en ergens ook stijlvol uit. Dat kleine schaapje heb ik van vilt geprikt. In het kleine flesje zitten oude witte en creme kleurige knoopjes.
Van het ene idee komt het andere. De spiegel op de gang is nu te flets en te plat daar moet ik nog wat op verzinnen. Dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik zag bij zefgemaakt (facebooksite, misschien ken je dit wel) een spiegel waarbij ze rozen van koud porselein (ken dit niet) eromheen hadden gemaakt. Erg mooi was dat geworden. Misschien kan je roosjes haken of e.d en daarmee versieren?? En misschien zit je nu wel lachend achter de computer want is dit bepaald niet wat je zoekt!
    Geweldige tekst trouwens op het bordje! En schaapje pas op.....poes zit wel heel dicht bij!
    Succes met inrichten! Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat schaapje. Het geheel ziet er leuk uit!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen