Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

donderdag 23 mei 2013

camperblog

Hallo lieve lezers en volgers,

Ik kom maar langzaam uit de winterslaap, tja met dit weer is dat niet zo gek natuurlijk.
Maar ik heb niet helemaal stilgezeten. Ik ben veel bezig geweest met mijn camperblog op te starten .
Als je het leuk vind kun je een kijkje nemen. http://natuurlijkcamperen.blogspot.nl/

Verder ben ik bezig met een groter Schwalmer handwerk project hoop jullie daar binnen enkele weken iets van te kunnen laten zien.
En omdat het buiten maar zo koud en nat blijft, breng ik de Lente maar bij jullie naar binnen 

lieve warme zonnige groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je zonnige tulpen! Ik zit hier sniffend en hoestend achter de computer dus het komt erg goed uit!
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schwalmer borduurwerk is zó mooi. Ik heb ook een boek liggen en wil een project gaan maken...... als ik tijd heb.........
    Ben benieuwd naar jouw project!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je Schälmerwerk,mooi de zonnige tulpen,tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lisa beterschap, kan eigenlijk ook niet anders met dit weer.
    Paula, ....neem de tijd voor je schwalmer want het is zóóó mooi en leuk werk.
    lieve groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kleur tulpen daar wordt ik wel vrolijk van !
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen